Далсия търси да назначи Специалист Контактен Център за офис София

В момента разширяваме нашия „Контактен Център за Обслужване на Клиенти“ и търсим колеги, с които да продължаваме да предоставяме високо ниво на обслужване и удовлетвореност на клиентите ни за топлинно счетоводство.

ОПИСАНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА 

• Обслужване на клиенти, чрез предоставяне на информация по телефона
• Приемане на заявки за монтаж на нови и замяна на съществуващи уреди
• Координиране дати за посещение с клиенти и техници
• Съгласуване на различни запитвания с представители на други отдели в компанията
• Периодично участие в кампании за уведомяване на клиентите за различни срокове и възможности
• Предлагане на различни продукти и услуги на компанията

ИЗИСКВАНИЯ

• Добри комуникативни умения
• Умения за презентиране по телефона
• Подход и персонално отношение към клиентите
• Отлично обслужване на клиенти и отношение за проследяване и реагиране на заявки
• Мотивация за професионално израстване и постигане на високи резултати
• Умения за продажби по телефона се считат за предимство

ОБРАЗОВАНИЕ И ОПИТ

• Средно образование или по-високо
• Практически опит в използването на различни комуникационни канали като телефон, имейл, чат на живо, Facebook и др.
• Минимум 2 години опит в работата със софтуерни продукти

ФИРМАТА ПРЕДЛАГА

• Конкурентно заплащане и условия за труд
• Социални придобивки
• Допълнително здравно осигуряване
• Ваучери за храна
• Преференциални цени за карти за спорт
• Динамична работна обстановка

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю. Конфиденциалността на предоставената информация е гарантирана съобразно ЗЗЛД. Всички данни ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

Ще се радваме да се запознаем!